خرید میز مدیریت یکی باید یکی از اولیه ترین دغدغه های مسئول خرید هر شرکتی باشد. چرا که آرامش فکری و تمرکز مدیریت که اصلی مرکز تصمیم گیری های مهم شرکت میباشد در گروی با این انتخاب گره خورده است. پس مسئول خرید شرکت باید میزی را برای نشستن مدیریت یک مجموعه انتخاب و خرید کند که در طراحی آن علاوه بر ارتقای وجهه مدیریتی شرکت، به آرامش و تمرکز شخصی که قرار است پشت آن بنشیند نیز توجه شده باشد.
برای مشاهده جزئیات کامل و اطلاعات تخصصی درباره میز اداری میتوانید وارد لینک مشخص شده در متن شوید یا با کارشناسان فنی مجموعه در تماس باشید.
ما در ادامه این مطلب از راواکا قصد داریم شما را با تعدادی از مهمترین مواردی که باید قبل از خرید و انتخاب میز مدیریت برای شرکت یا اداره خود بدانید آشنا کنیم.
فهرست مطالب :
- اهمیت انتخاب میز مدیریتی در چیست؟
- قیمت میز مدیریت؛ معیاری تعیین کننده
- انواع میز های مدیریتی از نظر جنس و مدل
- متناسب بودن میز ریاست با دکوراسیون اتاق
- سایز و ارتفاع میز مدیریت
اهمیت انتخاب میز مدیریتی در چیست؟
تفاوت میز مدیریتی با سایر میز هایی که ممکن است در یک شرکت برای کارمندان استفاده شود تنها در زیبایی و حفظ جایگاه و شان مدیریت مجموعه نیست، بلکه موارد زیادی وجود دارند که اهمیت این نوع از میز ها را برای هر اداره و محیط کاری مشخص میکنند.
مدیر یک شرکت رکن اصلی تصمیم گیری آن تیم به حساب میآید که هر یک از این تصمیمات به تنهایی امکان تغییر مسیر و فرایند کاری همه کارمندان را خواهد داشت. این دلیل را میتوان اصلی ترین دلیل برای اهمیت داشتن انتخاب یک میز ایده آل و استاندارد برای مدیریت دانست. ارتفاع میز برای خم نشدن بیش از حد و جلوگیری از مشکلات گردن درد که نهابتا منجر به سردرد های فرد میشود، طول و عرض استاندارد برای داشتن فضای کافی جهت چیدمان وسایل مورد نیاز و سهولت در دسترسی به آنها و موارد بسیار دیگری اهمیت این میز اداری مهم را نشان میدهد.
حال که تا حدی اهمیت و جدیت انتخاب درست میز کار مدیر و سرپرست اداره را بیان کردیم وقت آن است که مهمترین عوامل و نکات ضروری که منتظرش بودید را شرح و توضیح دهیم.
قیمت خرید میز مدیریت؛ معیاری تعیین کننده
شاید تصور کنید وقتی که مدیر یک شرکت تصمیم به خرید میز برای جایگاه ریاست میگیرد شاید قیمت اولویت اول نباشد و مواردی همچون زیبایی و کیفیت میز مهمتر از هر چیز دیگری باشد، اما در حقیقت قیمت برای هر شخصی تعیین کننده و مهم است.
قیمت از زاویه ای دیگر میتواند در نظر خریدار میز های مدیریتی تاثیرگذار باشد و آن هم ارزان بودن بیش از حد و غیر منطقی میز است. قطعا کسی که قصد کرده میز مدیریت خریداری کند، به دنبال محصولی با دوام و مقاوم است که سالیان سال برایش کار کرده و استاندارد های لازم را داشته باشد. وقتی شخص خریدار با محصولی ارزان قیمت مواجه شود ناخودآگاه شکی درون دلش بوجود خواهد آمد و در مورد کیفیت و کارایی میز دو دل خواهد شد.
انواع میز های مدیریتی از نظر جنس و مدل
در خصوص انواع میز های مدیریتی باید خیلی اختصاصی و مفصل صحبت شود چرا که هم از نظر جنس و مواد اولیه به کار رفته در فرایند ساخت، هم تنوع مدل های موجود در بازار تنوع و گستردگی زیادی هست که کار را برای مسئول خرید به شدت سخت خواهد کرد.
برای انتخاب میز کار مدیر مجموعه ابتدا باید به ویژگی های بصری و دکوراسیون اداری مجموعه توجه داشته باشید. انواع مختلفی که از این میز ها وجود دارد میتوان به میز کلاسیک، مدرن، لاکچری و میر مدیریتی سلطنتی اشاره کرد که هر یک دارای زیر مجموعه های مخصوص به خود هستند که باز هم انواع دیگری را تشکیل خواهند داد. از نظر جنس هم از موادی مانند چوب، شیشه و فلزات مختلف برای ساخت میز های اداری مدیریتی استفاده میشود.
متناسب بودن میز ریاست با دکوراسیون اتاق
میز ریاست یک اداره یا شرکت، اولین گزینه ایست که برای مشتری و افراد مختلف جلب توجه کرده و به چشم میخورد. چرا که جایگاه اصلی مدیر مجموعه پشت میز ریاست خواهد بود. بنابر این اگر این میز با دکوراسیون کلی اتاق مدیریت همخوانی و تناسب نداشته باشد، جلوه خوبی از خود بر جای نخواهد گذاشت و آنچنان که باید مخاطب را جذب نمیکند.
دکوراسیون اداری نه تنها برای مراجعه کننده ها بلکه برای روجیه کارمندان نیز اهمیت زیادی دارد. حالا این اهمیت برای اتاق مدیریت باید چند برابر در نظر گرفته شود زیرا مهم ترین قرار ها و جلسات در اتاق مدیریت برگزار میشوند. حس خوبی که مراجعه کننده در مدت زمانی که با مدیریت در حال مذاکره است میتواند تاثیر قابل توجهی در مذاکرات داشته باشد.
سایز و ارتفاع میز مدیریت
همانطور که در بخش اهمیت انتخاب میز مدیریتی توضیح دادیم، سایز و ارتفاع میز مدیریت از چند جهت هائز اهمیت است. اول از همه اینکه نسبت به کاربرد و استفاده مدیر از میز باید سایزی انتخاب شود که همه جوانب کاری شخص را پوشش داده و جای کافی برای چیدمان وسایل ضروری و مورد استفاده کاربر را داشته باشد. اگر هم شخص به فضای زیادی برای انجام کار هایش نیاز نداشته باشد، میتوان از میز کوچکتر و زیباتری بهره جست.
ارتفاع میز نسبت به سایر ابعاد سایز آن مهمتر است. ارتفاع باید با توجه به صندلی که قرار است پشت آن میز قرار بگیرد انتخاب شود تا هنگام نشستن شخص مدیر پشت آن دست ها کاملا زاویه 90 درجه داشته باشند و همچنین مانیتور سیستمی که از آن استفاده میشود دقیقا روبروی چشم کاربر قرار گیرد که گردن خم شدگی کمتری داشته باشد تا به مرور زمان به مهره های گردن و ستون فقرات آسیب وارد نشود.
در نهایت با توجه به تمامی این زوایا و مواردی که به اختصار به آن ها اشاره شد شما قادر خواهید بود بهترین و زیبا ترین میز را برای جایگاه مدیریت انتخاب نموده و با توجه به کیفیت کار و سابقه تولید کننده میز سالهای طولانی بدون کوچکترین مشکلی از آن استفاده کنید.
لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/39xg9Hj
بدون دیدگاه